با نام و یاد خدا

با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری و نیاز به انجام خودکار کارهای موجود اطرافمان، وجود برنامه هایی که امور را به صورت هوشمند انجام دهند به شدت حس می شود. اموری از قبیل پردازش تصویر، مدل سازی سه بعدی از حداقل المان های موجود، تطبیق چهره افراد با تصاویر در دسترس و . . . که همگی قبلا توسط کاربران سیستم انجام می شدند، به پشتوانه برنامه های هوشمند مقایسه و انجام می شوند. از این رو کارایی سیستم ها و سرعت آنها به چندین برابر افزایش پیدا کرده است. تمامی این برنامه ها به نوعی از رفتارهای بشری در ساخت و مقایسه اشیا اطرافمان برگرفته شده اند، حال آنکه توسعه و استفاده از این برنامه ها روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است.

برنامه های هوشمند سهم جدیدی را از بازار طراحی نرم افزار به خود اختصاص داده اند. برنامه هایی که با آموزش های از قبل تعیین شده و شاخه های یادگیری و تصمیم، چالش های روزمره ما را تا حد زیادی به سهولت بدل می کنند.

این برنامه ها بر خلاف برنامه های کاربردی موجود نیاز به کامپایل شدن مجدد برای بهبود کارایی ندارند، بلکه با اضافه کردن داده های ورودی به این نرم افزار ها می توان هوش آنها را تا حد زیادی بالا برد. در حقیقت برنامه های هوشمند ساختاری مجتمع از برنامه های کاربردی موجود، همراه با الگوریتم های هوش مصنوعی هستند. این بدان مفهوم است که این برنامه ها با مرور زمان کامل تر شده و به رشد وشکوفایی جدیدی رسیده اند.

دنیای کنونی عرصه رقابت لحظه‌هاست، از این رو بر آن شدیم تا با بهره‌گیری از دانش فنی و تخصصی نیروهای بومی این امکان را فراهم ‌سازیم تا کلیه فرایندهای پیچیده و زمان‌گیر حوزه تحلیل اطلاعات، با تفکری نوین، تحلیل‌های تخصصی و تطبیق‌های معیاری، در کسری از ثانیه انجام گیرد.

شرکت صبارایان‌تلفیق باهدف ارائه خدمات در حوزه ایجاد و توسعه برنامه‌های کاربردی در بستر هوش مصنوعی در حال فعالیت می‌باشد. ما افتخار داریم تا نخستین شرکت طراح برنامه تخصصی تطبیق سند در ایران و تنها رقیب شرکت آمریکایی TBX در این زمینه باشیم. 
این شرکت در سال 1395 تاسیس گردید تا بتواند سالیان متمادی ارائه دهنده جدیدترین ابزارهای هوشمند به جامعه باشد. برنامه های موجود تنها بخش کوچکی از برنامه های طراحی شده در سطح جهانی می باشد که با عبور زمان به این خدمات اضافه خواهد شد. 
ما مفتخریم تا نخستین شرکتی باشیم که برنامه های هوشمند خود را در دسترس عموم و به صورت برخط(Online) برای آزمایش و مقایسه قرار داده است. 

  • بیانیه مأموریت : بومی‌سازی کلیه تکنولوژی‌های هوشمند مورد نیاز در کشور
  • اهداف : توسعه نرم‌افزار بر اساس نیاز مشتری
  • ارزش‌ها : صداقت در خدمات
  • چشم انداز : هوشمند سازی بخش عمده ای از ساختار برنامه های موجود در کشورمان که تا کنون به صورت دستی و با روال آرام در حال انجام گیری بوده است. امید است تا با توکل بر خدا بتوانیم با سرعت مناسب به این هدف نزدیک شویم.